Elektronik Belge Dağıtım Sistemi, Odamızda hayata geçirilmiş olup, Üyelerimiz diledikleri yerden 7/24 e-imzalı belge talep ederek dakikalar içinde sistem üzerinden e-imzalı belgelerini almakla beraber aidat sorgulaması ve ödemesi yapabilecektir.

Aidat ödeme ve belge başvurusu işlemleri için sisteme üye olmanız gerekmektedir. Eğer firma yetkilisi telefonu bulunamadı şeklinde bir hata alırsanız, bilgi güncellemesi için bizi 224-5131023 nolu telefondan arayabilirsiniz. Tüm belgelerimiz ÜCRETSİZDİR. 

E-imzalı olarak alabileceğiniz belgelerimiz:

  • Faaliyet Belgesi – Türkçe
  • Faaliyet Belgesi – İngilizce
  • Oda Sicil Kayıt Sureti (Türkçe – İngilizce)
  • Firma Ortakları Belgesi (Limited Şirketler İçin)
  • İhale durum Belgesi
  • İhale Tarihli Faaliyet Belgesi

Sisteme sadece firma yetkilileri kayıt olabilmektedir ayrıca firma yetkilisinin cep telefonu numarası TOBB.net sisteminde kayıtlı olmalıdır. Onay kodunuz sms ile ulaştırılacaktır. Kayıt işlemi bir defaya mahsus olmakla birlikte, sisteme giriş işlemi kayıt anında belirttiğiniz e-posta adresi ve şifrenizle giriş yapılabilecektir.

Kayıt anında yapılan doğrulama ile cep numarası seçimi boş veya gelen numara yanlış ise bilgileri aşağıda yer alan Oda sicil görevlileri ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Tüm kayıt ve işlem adımlarının anlatıldığı yardım dokümanı tarafınıza ekte sunulmuştur.

E-devlette oturum açtığınızda (www.turkiye.gov.tr) “TOBB Üye Bilgi Sistemi” menüsünden veya  Sisteme E-devlet  /  E-imza  /  Mobil İmza  /  TC Kimlik Kartı ile giriş yapmak için TIKLAYINIZ

Sisteme (SMS doğrulaması ile) gitmek için TIKLAYIN

Hızlı Aidat Ödeme İçin TIKLAYINIZ

Bilgi güncellemesi desteği için;
Ayhan YILDIZ
224-5131023 (105)